دانشجویان 27 کشور عضو کنفرانس وحدت اسلامی از دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران بازدید

مطالب مربوط

دانشجویان 27 کشور عضو کنفرانس وحدت اسلامی از دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران بازدید

در این مراسم، امیر سرتیپ دوم حسین ولی‌وند زمانی فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران گفتند: حوادثی اعم از "ناآرامی‌های اخیر لبنان و عراق"، "ائتلاف آمریکایی در خلیج فارس به بهانه‌های واهی"، "فعال شدن بعثی‌ها در عراق"، "تهدیدات هسته‌ای رژیم صهیونیستی علیه ایران" و "تلاش برای محصور کردن تاثیری گذاری مبارزان یمن"، دو مفهوم کلی تسلط بر منابع نفتی و افزایش‌های تنش‌های منطقه‌ای را به اذهان متبادر می‌کند.

ایشان با تاکید بر اینکه آمریکا به اذعان ترامپ به دنبال تسلط بر منابع نفتی و افزایش تنش‌های منطقه‌ای با تهدیدات خاص احتمالی است، افزود: تسلط بر منابع نفتی برای آمریکایی‌ها بر افزایش تنش های منطقه‌ای در غرب آسیا اولاتر است.

امیر سرتیپ دوم ولیوند با اشاره به وظیفه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در خصوص تحرکات دشمن در منطقه، حفظ آمادگی و ارتقای آن را از جمله وظایف نیروی‌های مسلح ایران عنوان کرده و تاکید کردند که "ما وظیفه داریم ضمن کمک به دوستان مسلمانان، جهان را در راستای مبارزه با افکار پلید دشمنان به ویژه رژیم صهیونیستی متمرکز کنیم."

فرمانده دافوس با تاکید بر اینکه با کشورهای دوست و هم‌پیمان تعامل سازنده داریم، خاطرنشان کردند: ما در این دانشگاه (دافوس) دانشجویان خارجی نیز داریم و خیلی از اساتید ما به کشورهای دوست و هم پیمان رفته و درس می‌خواندند. کمک‌های مستشاری به کشورهای دوست و ایجاد ارتباط با کشورهایی که اکنون در ایران دانشجو ندارند و افزایش همکاری با کشورهایی که با ایران ارتباط دارند، از دیگر برنامه‌های ما است.

وی در پایان گفت: ما تکلیف داریم وحدت را در جهان اسلام گسترش دهیم و در کشورهای غیر مسلمان نیز موثر باشیم و همه بدانند "اسلام دین صلح است. ما صد در صد آماده جنگ هستیم، اما، خواهان صلحیم."

گفتنی است، دانشجویان 27 کشور عضو کنفرانس وحدت اسلامی همچنین، از موزه دانشگاه جنگ بازدید کردند.

 

 

تاریخ ارسال: چهار شنبه 23 آبان 1398 ساعت: 1:6 |تعداد بازدید : 13 نویسنده :

دیدگاههای این مطلب


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: